להתחלת שיווק אפקטיבי באינטרנט לחץ כאן!
טלפון: 0545964020 | מייל: tzafi@tzafiazran.co.il
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram
צפי אזרן, שיווק באינטרנט
  • בנייה וקידום אתרים
  • אודות
    • על החברה
    • על הצוות
  • תיק עבודות
    • אתרים
    • דפי פייסבוק
  • לקוחות ממליצים
  • מאמרים
  • צור קשר
  • בנייה וקידום אתרים
  • אודות
    • על החברה
    • על הצוות
  • תיק עבודות
    • אתרים
    • דפי פייסבוק
  • לקוחות ממליצים
  • מאמרים
  • צור קשר
צפי אזרן, שיווק באינטרנט
  • בנייה וקידום אתרים
  • אודות
    • על החברה
    • על הצוות
  • תיק עבודות
    • אתרים
    • דפי פייסבוק
  • לקוחות ממליצים
  • מאמרים
  • צור קשר
  • בנייה וקידום אתרים
  • אודות
    • על החברה
    • על הצוות
  • תיק עבודות
    • אתרים
    • דפי פייסבוק
  • לקוחות ממליצים
  • מאמרים
  • צור קשר
דף הבית » מאמרים » ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני

 

 

ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני

 

בעולם השיווק באינטרנט שולטות 2 שיטות שיווק עיקריות ואלו הן: הפרסום הממומן והקידום האורגני. לכל שיטה היתרונות שלה ולרוב יתאימו 2 השיטות לכל עסק אותו נרצה לקדם. באמצעות שיטות אלו ניתן להשיג לקוחות חדשים לעסק, להרחיב את קהל היעד אליו נרצה להגיע, לשפר את מיתוג העסק ביחס למתחרים ולתחום שבו העסק פועל ועוד. אין באמת שיטת קידום אתרים אחת עדיפה יותר מהשנייה באופן גורף וכי עליכם להכיר את 2 השיטות על מנת להחליט מה הטוב ביותר עבור העסק שלכם, או לחילופין לאפשר לחברת שיווק באינטרנט לבצע את העבודה עבורכם כאשר אתם מציגים לה את העסק וקהל היעד שלכם.

יתרונות וחסרונות לקידום ממומן

הקידום הממומן מתייחס לרוב לפרסום בפייסבוק ובגוגל. פרסום זה מתבצע באמצעות מערכות הפרסום של ענקיות אלו כאשר בגדול אתם משלמים כסף עבור זה שגוגל ו/או פייסבוק יפרסמו אתכם, יביא לכם כניסות לאתר שלכם של לקוחות פוטנציאליים ואלה יוכלו להפוך ללקוחות בפועל אם הפרסום היה מספיק רלוונטי עבורם, אם האתר סיפק להם את הצרכים שלהם/תשובות לשאלות שחיפשו ואם עברתם בהצלחה את תהליך המכירה הטלפוני עמם.

יתרונות הפרסום הממומן

  • ניתן להשיג לקוחות במהירות (משיג תוצאות בטווח הקצר).
  • כמעט כל אחד יכול לפתוח קמפיין (לאו דווקא קמפיין רווחי אך יוכל לנסות בעצמו)
  • עובד בשיטת "כסף מביא כסף". כאשר הקמפיין הופך רווחי כל מה שנשאר זה לאט לאט להעלות את התקציב המושקע בפרסום כדי לקבל עוד לקוחות.

חסרונות הפרסום הממומן

  • יקר יותר מקידום אורגני
  • צריך אדם מנוסה שיפתח וינהל את הקמפיינים על מנת שאלה יהיו רווחים וטובים

יתרונות וחסרונות לקידום האורגני

הקידום האורגני מתייחס לשיפור התוצאות של האתר שלך במנוע החיפוש. כלומר לדרך שבה עושה האתר שלך במעלה מנועי החיפוש ובראשם גוגל, למילות מפתח מסוימות אותם אתם מקדמים.

יתרונות הפרסום האורגני

  • משתלם כלכלית לטווח הארוך.
  • יכול לספק תוצאות גם לתקופה קצרה אחרי הפסקת עבודת הקידום.
  • עוזר במיתוג האתר והעסק שכן כיום תוצאות ראשונות בגוגל מסייעים במיתוג העסק כמומחה וחזק בתחומו.

חסרונות הפרסום האורגני

  • התוצאות מגיעות בדרך כלל בטווח הארוך.
  • דורש איש מקצוע מנוסה לקידום אפקטיבי כדי לא לבזבז סתם כסף וזמן רב לקידום לא אפקטיבי.

 

תגובות

תגובות

« הקודם
הבא »
  0545964020
  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • פרסום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • רשתות חברתיות
  • שיווק בפייסבוק
  • ניוזלטר – דיוור ישיר

צור קשר

    אודות
    profile pictureהחברה מתמחה בבנית אתרים תדמיתיים מעוצבים המתאימים לעסק ומשקפים את המטרות התדמיתיות והשיווקיות שלו, בקידום אתרים במנועי החיפוש השונים ובשיווק במדיה החברתית. האינטרנט הינו כלי שיווקי רב עוצמה ודינמי וכדאי למנף אותו.
    מאמרים אחרונים
    • רשתות חברתיות שונות
    • תופעת "ארגז חול"
    • שיווק לעסקים קטנים
    • רימרקטינג – שיווק מחדש
    • סופה של גוגל פלוס ?
    • ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני
    • בניית אתרים לעסקים
    פרטי תקשורת
    טלפון: 0545964020
    פקס: 077-7511174
    מייל: tzafi@tzafiazran.co.il
    כל הזכויות שמורות לצפי אזרן | טלפון: 0545964020 | אימייל: tzafi@tzafiazran.co.il
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס