להתחלת שיווק אפקטיבי באינטרנט לחץ כאן!
טלפון: 0545964020 | מייל: tzafi@tzafiazran.co.il
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram
צפי אזרן, שיווק באינטרנט
  • בנייה וקידום אתרים
  • אודות
    • על החברה
    • על הצוות
  • תיק עבודות
    • אתרים
    • דפי פייסבוק
  • לקוחות ממליצים
  • מאמרים
  • צור קשר
  • בנייה וקידום אתרים
  • אודות
    • על החברה
    • על הצוות
  • תיק עבודות
    • אתרים
    • דפי פייסבוק
  • לקוחות ממליצים
  • מאמרים
  • צור קשר
צפי אזרן, שיווק באינטרנט
  • בנייה וקידום אתרים
  • אודות
    • על החברה
    • על הצוות
  • תיק עבודות
    • אתרים
    • דפי פייסבוק
  • לקוחות ממליצים
  • מאמרים
  • צור קשר
  • בנייה וקידום אתרים
  • אודות
    • על החברה
    • על הצוות
  • תיק עבודות
    • אתרים
    • דפי פייסבוק
  • לקוחות ממליצים
  • מאמרים
  • צור קשר
דף הבית » מאמרים » תופעת "ארגז חול"

 

 

תופעת "ארגז חול"

 

תופעת "ארגז חול" היא למעשה המסנן של גוגל אשר תפקידו לסנן את רוב האתרים החדשים שמנסים להיכנס לתוצאות החיפוש במילות מפתח מסוימות. המטרה של גוגל היא למנוע מאתרי ספאם לזנק לתוצאות הראשונות שלו. בנוסף לכך, גוגל מעוניין למנוע ממקדמי אתרים מקצועיים ומיומנים לקדם את האתרים שלהם באמצעות מניפולציות מתוחכמות. עם זאת חשוב לציין כי גוגל מעולם לא אישרו את קיומו של מסנן זה, אך נהוג להניח כי הוא אכן קיים. אתר חדש אשר יישמו עליו את כל שיטות הקידום הרלוונטיות, אך עדיין האתר אינו מופיע בגוגל – יתכן כי האתר נפל ל"ארגז החול". יתכן כמובן כי שיטות הקידום לא היו מוצלחות, או שנעשתה טעות כלשהי, אך אם גם לאחר כל הבדיקות והתיקונים האתר עדיין אינו מופיע בגוגל – סיכוי טוב כי האתר נזרק ל"ארגז החול".

כיצד ניתן לדעת אם האתר שלכם תקוע ב"ארגז חול"?

כאמור, אם אחרי כל שיטות הקידום האפשריות והגדרת כל הפרמטרים הנכונים על פי גוגל, האתר עדיין אינו מופיע בתוצאות החיפוש, יתכן כי נתקלתם בתופעת "ארגז החול". לפניכם מספר פרמטרים המעידים על המצב העגום:

  1. האתר היה נמצא בדירוג מעולה בביטויים התחרותיים ביותר, הגיע כבר לאחד מבין 5 התוצאות הראשונות בגוגל, ולפתע פתאום ירד בצורה דרסטית לאחד העמודים האחרונים בגוגל.
  2. האתר אינו מופיע כלל בתוצאות החיפוש בגוגל, גם כאשר רושמים את הכתובת המלאה שלו וגם כאשר רושמים רק את השם שלו.
  3. האתר נשאר באינדקס של בינג או באינדקס של יאהו, אך לא מופיע כלל באינדקס של גוגל.
  4. חיפוש הכותרת המדויקת של העמוד בגוגל לא מניב שום תוצאות.

לסיכום, חשוב לשים לב כי ישנו הבדל עצום בין להגיע ל"ארגז החול" של גוגל, לבין להימחק לחלוטין מתוצאות החיפוש של גוגל. בעוד ש"ארגז החול" נועד לסנן אתרים חדשים לתקופת זמן מסוימת, מחיקה מתוצאות החיפוש היא סופית ומונעת מאתרכם להופיע במנוע החיפוש הזה. במקרה כזה מומלץ ליצור קשר עם גוגל ולבקש לחזור להופיע במנוע החיפוש, תוך הדגשת כל הפרמטרים שעלולים היו לגרום למחיקת האתר מתוצאות החיפוש.

 

תגובות

תגובות

« הקודם
הבא »
  0545964020
  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • פרסום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • רשתות חברתיות
  • שיווק בפייסבוק
  • ניוזלטר – דיוור ישיר

צור קשר

    אודות
    profile pictureהחברה מתמחה בבנית אתרים תדמיתיים מעוצבים המתאימים לעסק ומשקפים את המטרות התדמיתיות והשיווקיות שלו, בקידום אתרים במנועי החיפוש השונים ובשיווק במדיה החברתית. האינטרנט הינו כלי שיווקי רב עוצמה ודינמי וכדאי למנף אותו.
    מאמרים אחרונים
    • רשתות חברתיות שונות
    • תופעת "ארגז חול"
    • שיווק לעסקים קטנים
    • רימרקטינג – שיווק מחדש
    • סופה של גוגל פלוס ?
    • ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני
    • בניית אתרים לעסקים
    פרטי תקשורת
    טלפון: 0545964020
    פקס: 077-7511174
    מייל: tzafi@tzafiazran.co.il
    כל הזכויות שמורות לצפי אזרן | טלפון: 0545964020 | אימייל: tzafi@tzafiazran.co.il
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסט
    • הקטן טקסט
    • גווני אפור
    • ניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכה
    • רקע בהיר
    • הדגשת קישורים
    • פונט קריא
    • איפוס