שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט הוא למעשה כל פעולות השיווק והפרסום שאתם מכירים בשמות אחרים, כולל שיווק במדיה החברתית, קניית מודעות בפייסבוק או בגוגל, או שליחת מאמרי קידום לצורך קידום אורגני. לקוחות שזקוקים לקמפיינים שונים ולשיווק באינטרנט מקבלים קודם כל את בניית האסטרטגיה השיווקית שמתאימה להם, בניית תכנית עבודה שעובדת על כל האפיקים הנכונים להם מבלי לבזבז משאבים שונים במקומות שנכונים להם פחות. כדי לדעת איך זה עובד באמת בכל אפיק, כמה להשקיע ואיך לנתח את התוצאות הסטטיסטיות, צריך מקצוענים בתחום האינטרנט, כמו צפי אזרן שתשמח להעמיד לרשותכם את היכולות שלה בתחום זה. זכרו כי גם בשיווק באינטרנט יש מקצוענים שהניסיון והידע שלהם מדברים בעד עצמם, וכדאי להקשיב לניתוח שלהם בעת בניית האסטרטגיה השיווקית שלכם.
במה להשקיע בזמן השיווק באינטרנט?
זה תלוי מאוד בנישה שלכם, בתחום שלכם, במוניטין המקצועיים שלכם ובוותק שלכם בתחום שבו אתם עוסקים.
מן הסתם עסק חדש יזדקק למיתוג מסוים שייכנס בצורה אינטנסיבית יותר לתחום שלכם. בגלל זה שיווק באינטרנט אפשר לאמוד ולהעריך רק אחרי שמריצים כמה זמן את התכנית שבניתם יחד עם מקצועני השיווק שלכם, במקרה זה צפי אזרן. רק לאחר שיתחילו להתקבל הנתונים הראשוניים מהכלים הפרסומיים שעשיתם בהם שימוש בימים ובשבועות הראשונים ניתן יהיה להגדיר את המשך התכנית. אם תראו שהפרסום בגוגל עובד לכם יותר מאשר פייסבוק, אין ספק שעדיף יהיה להשקיע דווקא שם. ואם פייסבוק יתברר כהשקעה מוצלחת ואפקטיבית יותר, ישתנה השיווק באינטרנט לכיוון הזה.
שיווק באינטרנט בעזרת מאמרים
מאמרי קידום אורגני ומאמרי אאוטבריין או טאבולה הם דרך נוספת של שיווק באינטרנט שאפשר להפעיל במקרה של בעלי מוצר או שירות שיש להם ערך שאפשר לכתוב עליו מאמר. כמו כן, באנרים, מודעות קופצות, פרסום מהסוג הישן שאפשר להפעיל בכל מיני מקומות ואתרים, הוא שיווק באינטרנט שעובד בכל מקרה עדיין, וכדאי לבדוק גם אותו. כאמור, את הניתוח של התוצאות ואת הבחירה המועדפת עליכם עושים ביחד עם המומחית לשיווקכם, צפי אזרן, כך שהתוצאות המתקבלות יעניקו לכם פרספקטיבה נכונה יותר של אפיקי הפרסום שעובדים למענכם טוב יותר באינטרנט.
שיווק דיגיטלי עדיף
מכיוון שהיום אין למעשה יותר אפיקי פרסום אחרים שעובדים, בגלל המעבר של כולם לאינטרנט ולמכשירים הניידים, יש לדעת כי אחד האפיקים הייעודיים של שיווק באינטרנט הוא גם אפליקציות שונות ואתרים שמפרסמים טוב יותר למכשירים ניידים. אלה אותם בעלי עסק שהחיפושים אחריהם נעשים בעיקר במובייל ולא במחשב הביתי או בעבודה, כך שגם שם חברתנו תפרסם למענכם.