טיפ בנושא פייסבוק וגוגל
בחודשים האחרונים שוחחתי עם הרבה בעלי עסקים, שלא מצליחים להבין למה..
“בניתי אתר. למה הוא לא מביא לי לקוחות?”
“יש לי דף בפייסבוק. נו. מה עכשיו?”
“למה לא רואים אותי בגוגל?”
ולמה ולמה…
אז אתן לכם טיפ שיעזור לכם למשוך לקוחות מהאינטרנט גם על ידי פייסבוק וגם על ידי קידום האתר שלך בגוגל.
חשוב להבין…
גוגל רוצה להראות לנו קודם כל את האתרים שאנחנו הכי אוהבים.
ואיך גוגל לומד מה הגולשים באמת אוהבים?
פעם גוגל נעזר בעיקר בקישורים נכנסים.ככל שהיו יותר קישורים לאתר, כך טוב יותר..
היום גוגל מאוד מקפיד על קישורים איכותיים ורלוונטיים, ובכל מקרה, המשקל שיש לקישורים יורד בהתמדה.
לגוגל כיום יש כלים חזקים ואמיתיים הרבה יותר, באמצעותם גוגל בודק האם יש לגולשים “עניין רציני”
עם האתר שלך.מדובר על רשתות חברתיות, בניהן כמובן פייסבוק.
היכן שיש חוקים של גוגל,חדשים ככל שיהיו, יש גם היגיון,ולגבי פייסבוק, ההיגיון הזה אומר שאם
יש בדף העסקי שלך בפייסבוק סטטוסים בהם יש קישור לאתר שלך, ולסטטוסים אלה יש הרבה תגובות, שיתופים ולייקים, אז זה אומר שהאתר שלך אטרקטיבי ואהוב יותר.
כמובן שכדי שזה יתרום לקידום האתר שלך:
– חשוב להשקיע יותר בדף עסקי בפייסבוק, שרק הוא חשוף לגוגל, ולא בפרופיל או בקבוצה.
– כדי לקדם את האתר שלך בגוגל בביטוי מסויים, חשוב שבפוסטים יופיע קישור לאותו דף, ושבפוסטים יהיה ביטוי שמקודם באמצעות אותו דף.
והטיפ…
– כשאתם כותבים סטטוס בדף העסקי, הסטטוס יופיע ב-feed של כל מי שעשה לייק לדף שלך, יחד עם כל סטטוסים של החברים שלו, של הקבוצות ושל הדפים האחרים להם הוא עשה לייק.
הסטטוס שלך “נבלע” בין כל האחרים,אבל יש אפשרות להבליט אותו מאוד ע”י הוספת תמונה בולטת
תשאלו את עצמכם, איזה מבין שני הסטטוסים האלה יתפוס יותר את בעיניים??…
סטטוס רגיל עם קישור או סטטוס עם קישור ותמונה