שיווק לעסקים קטנים
האינטרנט מציע לנו אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות לשיווק, פרסום וקידום העסק שלנו. אחד היתרונות הגדולים שלו הוא שהוא מאפשר לנו זאת גם בתקציבים נמוכים יחסית. ישנן לא מעט שיטות שיווק וקידום עסקים קטנים באמצעות שיווק באינטרנט ואנו נפרט כעת על כמה מרכזיות מהן.
פרסום העסק ברשתות חברתיות
רשתות חברתיות נחשבות לאחד הכוחות החזקים ביותר באינטרנט להבאת תנועה ולקוחות פוטנציאלים לאתר ולעסק שלכם. לאנשים יש צורך רב לשתף המון דברים ואם תעניינו אותם מספיק (בין אם מדובר במצבע מיוחד, שירות כלשהו או אפילו סוג מסוים של תוכן או ווידיאו) הם ישתפו אותו, אנשים אחרים יצפו, יגיבו, אולי גם ישתפו בעצמם וכך תגיע תנועה נוספת. רבים מהאנשים מבלים את זמנם שעות רבות במהלך היום ברשתות החברתיות: פייסבוק, גוגל פלוס, טוויטר, אינסטגרם ואחרות וכך למעשה הופכת שיטה זו לאחת הפופולריות להתמזג עם הלקוחות ולהגיע אליהם.
מהו פרסום ממומן וכיצד אפשר להביא בעזרתו תוצאות מהירות?
פרסום ממומן שתעבדו עמו יהיה לרוב פייסבוק או בגוגל. באמצעות רשתות פרסום ענקיות אלו ניתן להגיע כמעט לכל קהל יעד אפשרי. ישנם יתרונות וחסרונות לשתי הפלטפורמות ומומלץ להתאים את השיטה לקהל היעד, למוצר/השירות שמשווקים, לתקציב ועוד. שיטת הפרסום הממומן מאפשרת לנו להרים קמפיין בתוך כמה דקות ומבקרים כבר יתחילו לזרום לאתר שלנו כבר באותו היום. כמובן שצריך לדעת כיצד לעשות קמפיין אפקטיבי ולכן כל אחד יכול לפתוח קמפיין אבל לא כל אחד יכול לעשות קמפיין רווחי.
קידום אתרים אורגני – אולי הדרך המשתלמת ביותר להבאת לקוחות
קידום אתרים אורגני הוא בעצם תהליך שבו האתר שלכם מקודם במעלה מנועי החיפוש ובראש מנוע החיפוש של גוגל. ישנם מקדמים רבים בישראל שיכולים להציע לכם את השירות כאשר כולם עובדים לפי יסודות מוכרים בעולם הקידום, אולם כל אחד מוסיף את הידע והניסיון שלו לשיטת העבודה שלו וכך למעשה ישנן חברות קידום טובות יותר מאחרות. עבור שיווק לעסקים קטנים מומלץ לבחון אפשרות לקידום בחברה קטנה-בינונית על מנת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית יותר המתאימה לתקציב העסק. אין זה אומר שתקבלו עבודה פחות טובה, אולם חברה בעלת כוח אדם נמוך יותר או משרדים קטנים תוכל להציע גם מחירים נמוכים יותר כשם שיש לה הוצאות נמוכות יותר.